2008/09/14

Újra másnaposság...

Hát nem vagyok jól.
Tegnap volt kollégákkal eléggé berúgtunk.
M nem volt otthon, egy barátnőjénél aludt. Sok öröme nem lett volna bennem, 5-kor füstösen, hagymásan, pia és cigi szaggal érkeztem haza. A taxis nem tudta befogni a száját. Én elhiszem, hogy magányos, vagy csak szimplán szófosása van, de én meg őszintén leszarom, hogy hogy alakul a teherautó forgalom a fővárosban. Ha érdekelne, akkor sem hajnalban szeretném egy taxistól hallgatni. Tegnap újra megerősödött bennem, hogy bár ritkán találkozom G-vel, mégis nagyon jó barátom. Este többször kiálltunk egymás mellett. Jó látni, hogy mint barát nem szállt el, és hogy nem játssza az eszét csak, mert az lett a cégnél, ami.
Volt egy-két balfasz is este... ott is az van, hogy alkalmatlan emberek vannak vezető pozícióban. De a faszé foglalkozom én ilyenekkel másnaposan, kora reggel? :-S

Nincsenek megjegyzések: