2008/09/22

Másik láblógatóban

Ismét itt.
Írtam otthon is egy egész hosszú bejegyzést, valamikor azt is feltöltöm.
Most egy másik boltban vagyok, a második legnagyobb boltban, helyettesítek, hát... mondták, hogy nem lesz nagy élet, nem is bánom, ha estig így marad...
Eladtam valamelyik nap Müller Péternek. Jóbarátom azt mondja, a csaja nagyon bírja az öreget. Nekem is be kéne szereznem tőle egy-két könyvet, olvastam pár idézetet, tetszettek. Élőben is jófej volt.
Ebben a kurva boltban van kamera, amire bármikor rálát a főnököm, elég bigbrader érzésem van tőle, mert bár tudom, hogy nem engem néznek egész nap, de azt is tudom, hogy egész nap bármikor nézhetnek.
Van egy új kollégánk... nagyon durva. Annyira be van lassulva, hogy az eszméletlen. Berakták abba a boltba, ahol én kezdtem a láblógatást... mi lesz vele? Szerintem úgy kell majd megbökni, hogy "Hallo, vásárolnék!!!" 27 éves, el nem tudom képzelni, hogy élt ez idáig. Miből? Mit dolgozott? Onnan kirúgták, azért nem dolgozik ott már?
M ma hozott nekem ebédet. Imádom M-t.
Még 5 óra és 21 perc unatkozás. Asszem.

Nincsenek megjegyzések: