2008/09/13

Másnaposság

Tegnap voltam piálgatni a legjobb barátommal.
Arra kellett ismét rájönnöm, hogy hülye vagyok, ha iszok. Meg arra, hogyha beiszok, előtte le kéne tiltanom az sms szolgáltatásomat, mert faszságokat írkálok mindenkinek...
Mostmár jól vagyok, de reggel nagyon fájt a fejem. Viszont jól indult a nap mégis... M nem szokványos módon vezette le feszültségemet... vagy inkább én rajta...
Reggel a buszon láttam egy igazán jó csajt. Nem is illik ez így rá. Szép lány, ez a jó kifejezés. Olyan kisugárzása volt már csak a tekintetén keresztül is... szemüveges volt, gyönyörű szemei voltak... mint egy szemüvegreklám... Tökéletes volt. Szolid öltözet, fekete mintás harisnya kandikált a cipője és a nadrágja közül, nagyon igényes és beindító volt. Párszor összenéztünk, mintha kicsit rám is mosolygott volna... tökéletes, csak ennyit tudok rá mondani.

Nincsenek megjegyzések: